SilverdalenCity

Igår hade vi lite grannehäng här hos mej. Dä blir lätt så när dä lider mot sommar, då blir alla så sociala här i mitt kvarter. Vi har ju som ett litet kollektiv här , fast i 6 olika lägenheter lixom. Man har varandras grejjer å man glömmer sina jackor å skor lite här å var. Jag måste på glasjakt nån dag, mina rosaprickiga partyglas är försvunna. Å en skål. Är dä party i en lägenhet är dä lixom party i alla. Typ.

Idag tvättar jag, å städar. Städet går väl sådär..dä är ju så fint väder ute på balkongen så jag hänger mest där faktiskt. Jag hade tydligen mer pengar än vad jag trodde oxå såg jag när jag kollade mitt konto - - > PAAARTY!
Dä värsta är att dä finns så mycke alternativ, för en gångs skull.

Nu- ballehäng.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback