Tanten Down There.

Dä va längesen ni hörde nåt om tanten en trappa ner nu, hon har vägrat hälsa på mej några månader. Tills ikväll tydligen. Jag råkade skulla gå in samtidigt som hon skulle gå ut. Hon började mä å säga "ja, dä börjar ju bli varmare nu". Ja, sa jag å försökte spurta upp i trappen. Men då började hon prata om sin hund istället, att hon inte va arg om man inte slog mot henne. Tack å lov att jag inte har för vana å slå emot hundar då. Jag gick några trappsteg till, sen sa hon dä läskigaste "ja du har ju inte varit inne hos oss än, men du kanske har mycke å göra?"

Tantelanta, jag har inte mycke å göra, men jag har verkligen inte
tid å komma in till er!

Låt.Mej.Va.Är.Du.Snäll

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback