Tidernas roligaste lag?

Jag å mamma har haft lite kvalitetstid ikväll. Vi har varit å kollat på Ibbes fotbollsmatch mot Vimmerby. En träningsmatch. Hans lag består av 3 svenskar och resten utlänningar. Dä va mycke mycke roande faktiskt. "Ey mannen..passa!!" Å dom svär å dom lever. En av dom hette Bom. Jag som gammal barngympeledare gled ju dirket in på hela havet stormar. "Bommen faller!"
Mamma började härja om att dom skulle skjuta när dom ungefär va i mitten, jag vet inte hur hon tänkte där riktigt. Å så klappade hon händerna när dom andra gjorde mål. Mammsen mammsen.
Ibbe va rätt göllig på hemvägen
"Å domarn..han domade inte till oss, han domade bara till dom,
dom kanske har betalat han?"

Ja vem vet, 13åringar som spelar träningsmatch
kanske gör allt för å vinna nu för tiden!


"säg till du sa sälje hun, jag köpe hun!"

Publiken säger
Postat av: Emelie

sv;

Hahaha, det var inte lätt att erkänna. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback