Tidsfördriv!

Om ni orkar läsa dä här kan ni få en kram för besväret.


Du heter:
Elin Maria Kennmark
Smeknamn:
Inget, förutom när Tanja kallar mej mymmsan. I hate it.
Vad behöver du mest just nu:
Sköljmedel, jag ska tvätta imorrn.
Vad tror folk om dig?
Att jag är den mest fantastiska människan som finns.
Stämmer det?
Ja herregud ja!
Vad får du oftast komplimanger för?
Mina bruna ögon. Jag förstår inte varför.
Vad säger du för att imponera på någon?
Jag har inget som imponerar på nån.
Hur imponerar man på dig?
Dä gör man inte. Jag är ändå bättre.
Brukar du skratta för dig själv?
Dä gör jag flera gånger om dagen.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
 
"Ja 2 heldagar blir perfa. O te sonisphere har jag köpt för jag e
inte ledig så mkt så jag kunde jobba in de"
Dä va från Tääänjah å dä kom 14.44.
Sprit, cider, vin eller öl:
Öl och sprit.
Vad har du för mobil:
Sony Ericsson K530i
Nästa mål i ditt liv:
Plugga färdigt. Sen är jag redo för äventyr
Hur svarar du i mobilen:
 Beror på vem som ringer. Men oftast.."jaaaa"
Vem ringde du senast?
Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Hon sa att jag fick låna en bil av dom bland annat.
Antal timmar sömn inatt:
7 skulle jag tippa på.
Sov du ensam:
Japp! Signe sover i fönstret.
Brukar du komma i tid:
För dä mesta i alla fall.
När mår du bra:
Nästan jämt, när jag inte är sjuk.
När blev du fotad senast:
 Idag på turistbyrån faktiskt. Av min handledares lilla dotter.
Hur känner du dig nu:
Ready to go kidsitting!
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart och rosa.
Vad tycker du om fötter:
 Äckelpäckel. Jag kan  inte ens ta i mina egna.
Favorit dryck på morgonen:
Inte vatten i alla fall. Uääk.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
22.30 om jag ska upp å jobba..
Sysslar du med någon idrott:
 Inte direkt. Men förr va jag überhurtig. Då gjorde jag allt på en gång.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
I guess.


Är du nöjd med ditt liv:
Ja, dä duger väl.
Vad är det värsta du vet?
Fåglar å grodo å flygplan. Dom 3 F:en
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Jag har aldrig några pengar å slösa.
Vad längtar du till?

 Helgen och festivalen!
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Nej, alla mina vänner är svin.
Vad är det finaste du fått?
Syskonbarn, en häst och en bil. Typ.
Om ett år?:
Har jag slutat plugga.
Du samlar på:
Jackor. Jag samlar inte medvetet direkt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ingen, jag skriker å gapar för mej själv istället.
Har du strumpor på dig nu:
Japp, ett par rosa faktiskt.
Är det okej att gråta:
Ja, men ingen får helst se.
När grät du senast:
Oj, jag vet inte. Jag gråter rätt ofta. Kan ha varit igår faktiskt.
Livet kan ju va lite smått orättvist.
Bär du glasögon eller linser:
 Nej, mina ögon ser så bra så bra.
Har du piercing:
Japp, just nu 1 i näsan.
Vill du gifta dig:
Om pappa betalar så.
Är du bra på att laga mat:
Helt suverän, om jag får säga dä själv. Å dä får jag ju.
Är du flygrädd:
Jag är rädd för flygplanen, inte för själva flygandet. Skumt dä där.
Hur vig är du:
Ungefär som ett kylskåp.
Vilken är din favoritglass:
Calippo Cola.
Tror du på ett liv efter döden:
Ja, jag tänker då inte missa allt som händer bara för jag dör.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nope, dom bor 200 meter från varandra eller nåt.
Vilken ögonfärg har du:
Brun!
Röker du:
Nej! Å jag snusar inte heller.

Dä här va egentligen emot mina principer. Men jag valde mellan å diska eller göra den här. Jag valde fel, känner jag såhär i efterhand!


Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Postat av: Ingeborg

Åh! Människa! Du ska till Sonisphere alltså? Jag blir så avundsjuk. Men du bor ju typ där din toka!

2009-04-22 @ 11:12:31
URL: http://brutalchoklad.blogg.se/
Postat av: malon

ELON!! Har ni redan fått festival jobb????? Genom nåt annat än Ann då eller? F'helvete! Säg te mig, jag har inte fått nåt mail från Ann :(

2009-04-22 @ 14:43:37
URL: http://www.malinjonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback