What to do for a VG?

Eliin säger:
ska vi ligga mä han för ett vg?

.: Michaela❤ | säger:
nästan att man överväger det

Eliin säger:
faktiskt..så jävla gräslig ser han ju inte ut så dä
inte skulle kunna funka..haha

.: Michaela❤ | säger:
vem tar honom först?

Eliin säger:
du! haha.
Michaela❤ | säger:
men jag har ju fan legat 7 gånger denna helg Elin!
du får faktiskt ta han först

Eliin säger:
okej okej..jag tar han på onsdag

han kommer säga "dä går bra dä här då va"
Michaela❤ | säger:
Haha, du är s.j.u.k

Briljant idé dä här. Jag kan inte göra en marknadsplan, jag har försökt idag men jag blir osams mä datorn å jag blir osams mä mej själv.
Dä hela slutade mä att jag satte mej på ballen å solade i två timmar istället! Mycke mycke skönare. Jag läste faktiskt lite i boken samtidigt så helt värdelös är jag inte.



Publiken säger
Postat av: Anonym

du kan ju alltid ligga med mig så får du klassens bästa marknadsplan utan problem

2009-04-27 @ 21:09:24
Postat av: Anonym

marknadsplan sucks.

Affärsplan håller vi på mä, den sucks too.

Ungefär lika mkt som min svengelska.

:)

2009-04-28 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback