Tidsfördriv a la EgoElin!

Okej. För att fördriva tiden kör jag ett litet bildspel.


Såhär glad är jag när jag ska iväg och festa med Jennie och Milan.
Vi kör en liten förfest innan skolan börjar på måndag, kan man säga.


Såhär burrig förstår ju vem som helst att man inte kan visa sig ute.
Plattången är en av mina 26 bästa vänner här i livet.
Jag skulle inte våga möta mig själv i en gränd om jag såg ut såhär.
Skulle springa för allt jag var värd, få andnöd och dö. Minst.


Sådär ja. Håret plattat!
Nu känner jag mig hel igen.

Nu du
JOEL <- - länk utan färg, nu har du ett inlägg helt i din smak. Förutom bilderna då, men jag jobbar på en sak i taget!

Publiken säger
Postat av: Malon

ELIN! Du är skitsnygg i burrigt hår - varför fattar du inte? Ser ut att vara en snygg tröja/klänning du har på dig med. Me like.

Postat av: Joel

He he... Jag tänker snarare andra texter till bilderna, typ pratbubblor:



Bild ett: Hmm, undrar hur jag ser ut i spegeln idag?

Bild två: Wow, fuck, det där var sämre än vanligt.

Bild tre: Nåja, jag har i alla fall inte större tänder än Joel.



kram

2009-08-28 @ 20:28:14
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Emma

Det ser ut som om du gått ner i vikt! =) Har dut?!

2009-08-31 @ 20:27:24
URL: http://emmakennmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback