Deep deep talk!

"Är du verkligen svensk?!"
JA. Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det.
Jag.Är.Svensk!

Sara å jag har haft välidgt djupa diskussioner på jobbet idag. Alltså, vääldigt. Vi har pratat om saker som att nån gång borde ju världen bli täckt av aska. Vi bränner ju allt för å få bort det. Det tar nog ett par år, å ingen av oss kommer få uppleva det. Vi kommer dö.
Å så kom vi in på döden. Den är ju lite läskig. Men spännande.
Å sen kom vi in på hur ormar pippar med varanda.
Vi googlade fram svaret, skönt å få det klart för sig faktiskt.

Å ja..sen har vi gjort lite viktiga saker som å döda småflugor å sånt där.

Mycke givande dag alltså. Min näst sista här i Lysekil.
Imorrn - Hem!

Nu ska jag gå ut lite.
Jag lider av en kraftig huvvevärk som kan liknas vid svininfluensan tippar jag.

Hej så länge!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback