Dööötid!

Är det nåt jag hatar på jobb så är det dötid.
Låt mej gå hem istället om det inte finns nåt för mej å göra.
Värdefulla pluggminuter som går åt. Hm.

Har varit på resebyrån här idag. Tagit en bussresekatalog.
Jag pluggar typ 4 olika grejjer på en gång just nu.
MultiElin, som jag kallar mej.

Jimmy ringde inatt igen. Jag kan snart ställa klockan efter han. Han va skitarg. Inte på mej, men på allt och alla andra. Han är rätt rolig.
"Å så har jag ju supit en jävla massa..eller..jag har haft kul,
så kan vi kalla dä"

Förresten så skiter jag förmodligen i Way Out West å åker hem te Silverdalen i helgen istället. Billigare, å säääkert minst lika roligt. Chrille å Elin gör ju faktiskt sin sista helg hemma i skuggan innan dom lämnar oss i 4 månader å åker till Norge. Lucky them!


Den här lilla damen verkar trivas här i Lysekil faktiskt.
Vi brukar hänga ute på gräsmattan å hon klättrar i träd å sådär.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback