Im a survivor!

Nu kanske ni tror att jag inte har överlevt helgen. Det har jag. Men jag är jättetrött. Jag anar ugglor i mossen om en liten förkylning.
Känns som det borde komma nu med tanke på att jag börjar skolan imorrn. Mina sjukdomar tajmar ju alltid så himlans bra.
Men, Ibumetin är ju oxå en av mina bästisar så jag klarar mej.

Helgen har ju bestått av party. I fredags va vi nere på förmarken. Det var inte vidare kul egentligen, förutom sällskapet då. Grymt.

Igår jobbade jag efter knappt några timmars sömn alls.

Å sen va det party igen. Som jag bangade (!!). Jag vet inte va som hände men jag va där, alla va jättepepp å jag va helt slut.
Jag messade Curly å hon hämtade mej vid kvart över elva typ.
Ungefär första gången det händer.

Jag börjar bli för gammal för tvådagars!
Kära nån. Tiden är kommen!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback