Jag känner så många.

Just nu har jag 391 vänner på facebook.
När jag har 500 ska jag avsluta mitt konto där tror jag.
Fast då kommer jag dö. Facebook är en av mina bästa vänner.
I alla fall just nu när jag är på bortaplan.

Jobbet var till en början kaos, en omöblerad matsal, ingen förberedd frukost å en jävla massa hungrigt folk. Men jag å Maria stressade och prick 8 va sista kaffekannan inställd. Det va på håret, kan man säga.
Jag har blivit erbjuden å komma tillbaka å göra min praktik här i vinter oxå. Eller sluta skolan å jobba kvar istället. Tack, men nej tack.

Vädret är fint här nu. Jag ska nog gå ut lite.
Fast mina fötter värker så förbaskat.
Dom gillar icke stengolv.

Jag återkommer!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback