Långt, å helt jävla onödigt.

Ännu en dag i förvirringens tecken på jobbet.
Jag fick jobba frukost..i princip själv. Men det går bra.
Värre när jag blir lämnad i receptionen.
Fast, jag har faktiskt lärt mig rätt fort. Jag kan tyyyp bokningssystemet nu.
Idag har min mest sagda mening varit "neej tyväärr, vi är fullbokade inatt"
Herregud va va folk vill bo i Lysekil! Åk hem mä er, ni får inte plats!

Har pluggat lite i eftermiddag..eller..jag vet inte egentligen vad jag har gjort. Jag har öppnat upp min rappport å skrivit några rader. Kollat på dom andra uppgifterna å kommit fram till att jag måste ta ett snack mä VD-Johan för å kunna slutföra det.
Så ja, dagens plugg- done!


Nu är det bara du kvar, bokjävel!

Scenbyggar-Jimmy ri
ngde å väckte mej inatt.
"Här vid mamma är skitstora hästhagar,
men jag är rädd att du köper för många hästar när vi flyttar hit"

Jahaja, ska jag bli dalatös nu oxå.
Tur nån har planer för mitt liv

. Förresten mötte jag en, som hon kallade sej, spådam förut när jag skulle gå till jobbet. Hon frågade om jag vill bli spådd. Jag sa nej tack! Herregud. Jag vill verkligen inte veta hur det kommer gå för mej i mitt liv!
I alla fall, hon tyckte ändå jag kunde ge henne 20 kronor. Bara för å va snäll.
Man har inget för å va snäll, sa jag å pinnade vidare.

Jag är student, vafan.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback