Miiilan!

Innan jag åkte tebax hit till Lysekil va jag skitsnäll. Jag åkte å hämtade Milans sängkläder å lite grejjer å tvättade dom åt han. Milan är blatten i min klass, ni vet. Han är hemma i Skåne nu. När jag hade tvättat dom åkte jag ner å bäddade i dom åt han igen..sen tänkte jag att va tusan, jag städar.
Så jag drog igång en sjuhelsikes storstädning i hans lägenhet.

Idag har han tydligen kommit tillbaka till Hultsfred.
Jag fick ett tacksamhetsmess utan dess like.

Dä bästa av allt är att nu kan jag tvinga han å hämta vatten te mej på lektionerna, utan en gnutta dåligt samvete. Hoho!


Jag.Är.Så.Jävla.Smart.

Och.Snäll


Publiken säger
Postat av: TheHelena

Haha "blatten i min klass". Fan så bra!

Ja men Elin tänker långsiktigt, well done!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback