Nu vet jag!

Nu har jag mina fyra dagar ledigt helt planerade.
Jag åker hem imorrn efter jobbet..äter tacos hos mamma.
På fredag åker jag till Göteborg å bosätter mej i en gul lastbil mä stjärnor på.
På lördag är jag fortfarande kvar Göteborg.
På söndag åker jag hem till Silverdalen.
På måndag träffar jag Jennie, DJ EJ ska plugga som fan!
På tisdag åker jag tebax hit å gör det sista på praktiken. 1,5 vecka.

"Va du far!"
brukar mamma säga å skaka på huvvet.

För övrigt har jag serverat 50 pensionärer lunch idag. Mina fötter värker som fan efter dä där. Jävlar va dom ska ha grejjer..å alla samtidigt sitter å ropar efter skedar, grädde, suketter, läsk å te. Å fort ska det gå.
Helst ska dom inte hinna svälja maten innan kaffet ska stå framme.
Men, dom är lite charmiga ändå. Trots allt!
"Är du verkligen svensk?!"

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback