Ocensurerat!

Dä va väldigt väldigt varmt å ligga vid havet idag. 2.5 timme klarade jag,
Jag läste några sidor i helvetesboken i alla fall.

Har precis kollat igenom mina mottagna filer på den här datorn.
Jag ska visa två bilder jag hittade. Som känns, sådär!

Bild nummer ett 1!

Jocke, jag å Pimmen.
Jocke har däckat, nån har tagit på han tomtekläder.
Å Pimmen å jag, jag har ingen aning va vi håller på mä faktiskt!
Naken röv i huvvet känns inget vidare såhär i efterhand.

Bild nummer 2!

Jag å Kristin på kära kära Harrys.

Dä ser ungefär ut som jag tar på hennes tuttar.
Det gör jag inte. Däremot har jag snott KlassKompisJohans brillor.
Han står ju ändå bara i baren där bakom, tänkte jag väl.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback