Tack å lov att det snart är läggdags!

Emma yttrar sej:
"haha.. själv tycker jag inte att jag har nåt vidare värst tålamod men när man läser om det såhär kanske det finn lite i alla fall =) Tyvärr räcker det nog inte så jag kan dela med mig.. Jag kan bju på tacos på mådag istället.. när du landat hemma och jag varit på SM.. "

SM?! Ska min systerhund bli bäst i Sverige?
Då blir jag nästan lite känd.




Jag tror jag ska sova nu. Jag vet inte riktigt hur jag lyckas bli såhär trött av å knappt inte göra nånting. Jag mår illa oxå. Men jag är fortfarande inte gravid.
Jag skyller på den västkustska luften. Andas in för mycke hav!

Klockan är inte ens nio. Jag ska försöka hålla mej vaken till dess iaf!


Man kan ju tycka va man vill, men fint är dä här i alla fall.

Men, Silverdalen är ju oxå ganska fint.

Publiken säger
Postat av: Emma

Din systerhund ska inte bli bäst i Sverige! Inte i år i alla fall..vi ska bara titta.. stanna till i Ullared på vägen, dricka cider och sova i husbil.. cyklar ska vi he med oss oxå =) kan bli hur kul som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback