Året som gått, del 3!

Juni

Jag levde mitt liv i väst, Lysekil alltså. Helt själv i en liten lägenhet i en källare. Jag hade inte ens katten med mig. Jag jobbade på Hotel Lysekil och gick på fester där jag inte kände nån, men jag lärde känna å till slut fick jag åka med på båtturer på havet å allt möjligt.
Jag gillade den där stan när det var strålande sol och skitvarmt. I regn och blåst va det ingen höjdare alls faktiskt. Jag bodde där till 18e juni eller nåt.




Jag va i Sthlm oxå i 5 dagar. Å hälsade på klasskompisJohan. Vi bodde i hans syrras hus, badade i mälaren å solade på altanen.
Å för det fick jag halsfluss!

Å så hängde jag såklart i stugan. Mitt bästa ställe på jorden.
Ligger ute vid Bjärken, 2 mil från Hultsfred kanske.
Såhär ser det ut där:





Signe kastrerades i Juni. Inte en dag för tidigt som hon levde.
Jag hade det garanterat värre än en småbarnsförälder.
Sugna katter är inget å rekommendera.

Å sist men inte minst va jag å Kristin på Öland oxå,
å bodde i min bli i 3 dagar. Helt tokigt.
Man får inte va så känslig!


Juli

Juli spenderades hemma i Småland. Å jag va ledig så allt va ju helt galet. Jag jobbade endast 9 dagar på hela månaden. Jag gillade det!

Först å främst va det ju festival i Hultsfred.
Den va geggig, men fantastisk!


Efter den rätta festivalen var det dags för Sonisphere, där jag fick jobb som scenbyggare. Då knöt jag minst sagt bra kontakter, på olika sätt.
Jag träffade ScenbyggarJimmy å råkade få ett kvarglömt arband.
Jag jobbade med TeknikerPeter som är Winnerbäcks ljudtekniker å han bjuder in mej på gästlistan lite här å där, å så träffade jag TeknikerStefan som gav mej fribiljett till Way Out West. Å så en massa andra sköna människor. Det va ungefär en veckas party vid en lastbil där.


Å så fyllde lilla mormor 80 år å en stor del av släkten samlades för party!




Sådär ja, vilken pärs!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback