Året som gått!

Januari
Jag började året med å va jättesjuk. Inte så otippat eftersom jag va jättesjuk i december, käkade lite pencillin till det vände sen levde jag loppan över jul å nyår.

Jag tränade med min pilatesboll oxå. Förmodligen började jag väl ett nytt liv där i januari. Det måste man ju lixom, sånt hör ju till!
Tyvärr såg det nog mest ut såhär, kramkalas mellan mej å bollen!
.

Sist men inte minst tog jag tag i mitt liv och började plugga i januari. Det hade väl ingen nånsin kunnat tro antar jag. Inte jag själv heller.
Men till slut satt jag där med massa människor som några av dom har kommit å bli några av mina bästa vänner. Jag gillar er♥



Februari

Februari. Min lillebror fyllde 20 år. Sjukt.


Jag va i Stockholm med klassen i 3 dagar. Var på massa studiebesök här å där, å drog ett litet lättare party en kväll. Mycke nice!

Det var även i februari jag åkte till Halmstad å Joels 25års fest (möjligtvis världens bästa) å chockade Flän till å tappa talförmågan i ungefär en kvart eller så.
Han verkade inte tro att jag va på riktigt efter sådär 4 år!
Men det vaaaa jag!
Å nu vet ni att han fortfarande existerar, ni som undrar!


Mars
Jag å Emelie satt på turistbyrån i 5 veckor å gnuggade våra hjärnceller för å få ihop kommunens turistpärmar. Vi läste Rockpartys forum jävligt noga.
Tråd för tråd, rad för rad. Viktigt tyckte vi!
Här är dom, våra bäbisar typ.


I mars gjorde jag å pinglan premiär ner i diket oxå.
På väg hem från skolan. Nån gång per år ska det ju ske!
Livsvarligt när jag tänker efter. Kunde ju åtminstone åkt ner på rätt sida!
Händelseförloppet:



Å sist men inte minst fick jag ju en liten inneboende i mars!
Cutest little Signe!



Ah, det va dom första 3 månaderna.
Jag får nog ta 3 i taget. Blir ju skitjobbigt annars!


Publiken säger
Postat av: t0tta

Sitta och plugga på jullovet? Stackars Elin. Vi kommer ha sommarlov också.. Problemet är ju att man får ju inga pengar för loven, så man måste arbets ihop till brödfödan.. Tre veckor, klarar man sig men 10 veckor är rätt kört.

Postat av: Emelie

Ja, Maggio var en klass för sig.

Hur klarar vi oss när hon inte är varannan låt på radion längre? ^^

2009-12-22 @ 23:09:49
URL: http://storytellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback