En liten Kennmarkare!

Jag va på hulingen igår. Som jag avskyr egentligen.
Det hade varit julbord där, å bland gammelfolket verkar jag va välkänd. Dom känner igen mej även att jag aldrig har sett dom tidigare.
..å allt bara för att jag är såååå lik min mamma!
"Ja du är ju Marie Kennmarks dotter i alla fall!"

Mamma, hur har du betett dej genom åren egentligen?


Jag har iinte kort hår, jag har inga rynkor, inte glasögon och
jag har inte för vana å ha rattmuff på huvvet!

Mamma ringde förut. När jag va i mitt värst tillstånd.
Mamma: Va det kul igår då?
Jag: Meen, jag vill ju lägga på!
Mamma: Men varför?
Jag: För du är dum å lite otrevlig.
Mamma: Jag skojjar ju bara.. va maggan där eller?
Jag: Men jaaa, hej då!
Mamma: Hade hon kul?
Jag: MEN JAG VILL JU INTE PRATA MER.

Till slut fick jag lägga på! Fast nu har jag ett litet problem, jag har tänk att hon ska komma hit å leverera lite saker jag behöver.
Undra om hon tänker göra det?

Snälla mami, kom hit!


Publiken säger
Postat av: Mamma

Nej du lilla gumman du får allt komme hit du

2009-12-12 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback