Herrejävlar!

Vilken dag jag har haft! Jag har rensat min garderob. Dom som har sett den vet vilket projekt det va! Å nu menar jag inte min klädgarderob.. nu menar jag en sån stor där man kan slänga in allt man inte vill se just för stunden. Det har tagit hela dagen å jag har fyllt tre stora svarta plastsäckar med sånt jag inte behöver. Starkt gjort. Nu kan jag gå in där igen.
Jag hittade rätt mycke roligt på vägen, bland annat hittade jag brevböcker jag å jejja skrev när vi va sådär 14-15. Dom ska jag läsa sen innan jag somnar har jag tänkt, det lär nog stå rätt mycke spännande där.
Å så hittade jag mitt gamla block från när jag läste latin.
Undra varför jag sparar på sånt? Nu är det i alla fall puts väck!


Hittade den här bilden oxå. Från en tävling med Pepino!
Han är Sveriges näst snyggaste ponnyhäst!
Vi kom trea, good times!



Sen vips dök ett armband upp.
Inget mindre än Scenbyggar-Jimmys! Det kunde jag ju inte slänga.
Även att det luktar ganska äckligt..



Tadaa..nu kan man gå in här igen.
Jag har slängt ner två resväskor, en säng och två bananlådor i förrådet!
..såklart hänger det lite jackor här inne oxå. Går ej slänga!


Imorrn ska jag ta tag i resten av eländet här hemma.
Jag ska slänga tills det blöder!


Publiken säger
Postat av: Pinna

å cred till dig! jag har också en sån fast lite mindre, en dubbelgarderob där man skulle kunna ha kläder (jag som gnäller att jag inte har tillräckligt med garderober) fast jag har proppat den med just skit som man inte vet var man ska ha och som man aldrig använder.. nu slog det mig plötsligt att jag kan slänga allt men det låter jobbigt. så bättre att jag inte har nånstans att ha mina kläder. mm, mkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback