Jag, Jejja å dom vilda bären!

Jag å Jejja har känt varandra hela livet. Bott grannar i 17 år och käkat mer ballerinakex än vad en normal människa gör under hela sin livstid.

I tisdags bråkade vi om bär.

Jejja: Du har mer bär än mej i ditt glas.
Jag: Nej för jag hällde upp lika mycket i båda faktiskt..
Jejja: Ja men jag har inte alls lika många som du, å inget hallon!
Jag: Men du kanske har ätit upp dom?
Jejja: Jag har ätit ett litet litet pluttbär bara!

Haha, sådär höll hon på.
Sen gick vi på Lasse, va borta ungefär 4 timmar.
Å när vi kom hem igen började hon igen

"jag fattar FORTFARANDE inte hur du kan säga att vi har lika mycke bär!"

Nästa gång Jejja, nästa gång ska du få halva glaset!


Här sitter vi å festivalar. Eller, jag festivalar.
Jejja är nog mest gravid.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback