Morsor på stan!

Idag har jag å mamma varit i Vimmerby på shoppingrunda.
Det började ganska bra.

Mamma: Ska vi fika lite först då så kanske du kan va på lite bra humör!
Jag: Jag ÄR på bra humör!!

Jag skötte mej exemplariskt, mamma däremot är tveksamt om hon inte borde luggit hemma istället eftersom hon troligvis har en liten hjärnskakning.
"Nu börjar det snurra i huvvet så nu får du va beredd!"
Hon svimmade tack å lov inte där bland allt folk!

"Äsch, jag provar det här, det får bära eller brista, det är ju inte så farligt om jag tuppar av, jag vaknar ju rätt fort igen lixom"

Ni förstår att jag gick som på helspänn va? Helt galet.

Jag fick i alla fall lite shoppat. Jag som är så rik.

Å fan va det har snöat här. Det vägrar lixom sluta. Blöö!




Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback