Uppesittarkväll å Julafton!

I onsdags va jag å pappa hos Emma å spelade bingolotto. Jag vann inget å blev skitsur. Jag hade tänkt vinna en miljon, eller åtminstone en bil å sälja.
Men inte då, nej nej, pappa vann i alla fall en ny lott.
På den kanske han blir miljonär! Då ska vi ta mej tusan dela!

Igår va det julafton, som alla andra år samma datum.
Först va jag en sväng hos farmor på morron å käkade frukost. Sen fikade jag hos mamma. Sen åkte jag te mormor å sen hem till mamma igen å fick alla julklappar!
Julafton ska va stressigt, som jag brukar säga.

Jag fick till å med träffa tomten. Kiddisarna va jättekaxiga innan han skulle komma, dom skulle minsann krama han å säga tack å allt möjligt.
Å så kom han å reaktionen blev:
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
...å tre gömda barn!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback