Ursäkta mig!

Min blogg är inte prioritet 1 längre märker jag. Jag har fullt upp å träna mej i photoshop så jag lixom helt glömmer bort å blogga.
Å så försöker jag återfå min betapet-högform!
Men nu sitter jag på jobbet å tänkte att innan jag tar tag i dagens sysslor kan det ju va dags. Jag vet inte vad jag ska skriva är det värsta.

Men, jag å Jessica ska på Winnerbäck ikväll i Växjö!
Tur att jag känner världens bästa Lasses ljudtekniker som låter oss komma gratis. Det gillar vi studenter, Jessica pluggar till läkare. Hon är helt galen.
Jag pluggar turism, lite mer normal nivå tippar jag.



Eliin säger: Idag har jag lärt mig å genomskinla bilden :D
Ekke säger: Opacitet ;)

Äsch då. Petitesser. Genomskinla it is!


Publiken säger
Postat av: Amanda

Hälsa Lasse från mig. Åh jag vill oxå. men ska på konsert på fredag. hehe regina spektor faktiskt :D

2009-12-08 @ 15:46:13
Postat av: Amanda

Åh hälsa Lasse från mig ;) Jag ska på konsert på fredag :) Regina Spektor i Gbg :D

Postat av: Fredde

4/5

2009-12-08 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback