Halmstad!

Sådär ja. Nu är jag pigg å utvilad igen. Hm.
Träningsvärk har jag inte heller. Dä va inte så tungt igår.

Nu ska å Michaela snart åka till Halmstad å lära oss allt om hur man fixar resor till och i Brasilien bland annat. Lövely. Ni vet ju att jag har en hemlig dröm om Brasilien!
..vi kan ju passa på å träna oss på Sveriges geografi under resans gång..
..vi måste ha superkoll på den..

Den här veckan kommer jag få mina pengar från csn. Då ska ja leva loppan igen. Eller, dä gör jag ju utan pengar oxå. Jag fattar inte riktigt hur jag klarar dä, men dä gör jag. Uppenbarligen.

Jag har verkligen inte tid mä dä här nu längre!

Publiken säger
Postat av: Mamma

Lilla gumman det blir nog inte så mycket kvar att leva loppan av,glöm inte mig du

2009-02-02 @ 15:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback