Hultsfred 2009. Snaaaaaart!

Ni ska inte tro att vi inte fattar varför vi helt plötsligt blir omåttligt populära!

Eliin säger:

eftersom folk redan börjar höra av sej om sovplats å dusch å
skit så är dä ju ett bevis på att dä faktiskt SNART är festival!

Tääänjah säger:
haha ja preciiiiiiiis

de e skitnära!!

Bara för vi bor i Hultsfred är vi helt plötsligt inte bästisar mä er, hörrni!


Publiken säger
Postat av: Karin

Jag vill flytta NUUU!! Det är grejer överallt!! ångrar att jag började packa så tidigt:) Jag rensar ut ett skåp och packar ner lite av grejerna och sen är det grejer som jag inte vill ha och då får de ligga kvar på golvet! GAAAAAAAAAA! Vad händer mer i Hultsfred än att ni omåttligt populära!:)

Postat av: Sofia

aaaaaaah snart! i år ska jag fan åka ner en vecka innan minst

2009-02-17 @ 20:29:48
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback