Jag behövde en hero, å jag fick en!

Vi va ju i Halmstad igår som sagt. Dä gick över förväntan. Vi hittade dit i alla fall. Sen blev dä ju bra mycke knepigare eftersom jag inte har en aning om hur man kör i en stad! "Eh,.måste jag stanna HÄÄR?!". Tydligen eftersom dä va rött. VI hade inte ens en aning om vart vi skulle. Vi visste vad gatan hette. Vi ringde Joel, en gammal avdankad taxichaffis som jag känner, han va guld värd kan jag säga. Michaela pratade mä han å jag körde, han känner ta mej tusan till varenda liten millimeter av den där stan! Mä hans hjälp i luren klarade vi oss felfritt.
Å när vi skulle hem klarade jag mej till å mä helt själv bland:
 rödljus, konstiga korsningar och slutatjobbetrusch!

TACK JOEL FÖR ATT DU INTE FICK ETT UTBROTT PÅ OSS TAFATTA SMÅSTADSFLICKOR!

Jag är inte ett dugg mindre sugen på å dra utomlands nu efter våra studiebesök på
Lime Travel och Brasilienexperten!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback