Jag lottar ut han!

Givande samtal såhär på eftermiddagskvisten!


Eliin säger:

höörrrö. så roligt ska vi inte ha

Milan säger:

roligt o ha roligt

Eliin säger:

DU borde så du lugnar ner dej lite

jag ska fixa ligg till dej om jag så ska behöva tvinga nån till dä
jag orkar inte mä dej längre annars

Milan säger:

problemet e att du inte vet fall ja lugnar ner mig elr blir värre

Eliin säger:

nej..i å för sej.. jag får väl testa..blir du värre hoppar jag av.. hahah

Milan säger:

men nån bra isf..inga döa fiskar lol

Eliin säger:

men hur ska jag veta om dom är bra

jag får göra en marknadsundersökning

svotanalys.. styrka svagheter

Milan säger:

jaja..heheheehehe

Eliin säger:

lite har jag lärt mej

Milan säger:

hehhehehehe anar inte hur mycke ja garavar här


Anyone?


Publiken säger
Postat av: Amanda

Haha fan milan ta dt lugnt med elin. du tröttar ut henne :P haha jag asgarvade oxå haha

2009-02-05 @ 17:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback