Jämmer å Elände!

Jag har varit sådär sjukt aktiv idag igen.
Jag har tvättat, städat å bakat bullar å negerbollar.
Å så har jag fixat klart mä min praktikplats på turistbyrån här i Hultsfred.
Å så har jag faktiskt pluggat oxå, å börjat läsa lite kurslitteratur!
Jösses amalia, jag borde alltid få spontan ledighet såhär. Då händer dä grejjer!

Priset jag får betala är att jag fortfarande håller på å hosta sönder mej själv.
Å så börjar jag få feber å näsan börjar rinna.
Dä är väl dags igen, dä är ju trots allt två månader sen jag va sjuk sist!



Jag måste försöka få igång alkisdatorn snart! Jag vill ha allt som är på den
på den här datorn istället. Men han vill inte samarbeta för fem öre!


Publiken säger
Postat av: Erik Keding

Jag tycker att du kan bjuda mig på dina bakverk för att jag är tillbaka i bloggvärlden igen.

Postat av: Kalle

din kompis är lik eva röse!



ska bara skriva allt i rubriken sen då så gillar du allt haha ;)

2009-02-12 @ 21:28:32
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback