Mamma å vibbarna!

Jennööö säger:
hej

Jennööö har precis skickat dig en vibb.

Eliin säger:

niklas är dä du?

eller är du trög jenny?

Jennööö säger:
nä de är mamma marie

Jennööö har precis skickat dig en vibb.

Min mamma börjar bli ett känt fenomen mä sina vibbar. Hon hinner knappt skriva "gör du?" innan hon vibbar..å svarar man inte direkt efter vibben så skriver hon "men svaaar då, jag blir toookig" å så vibbar hon igen. Å svarar man inte då så skriver hon "haaalllåååå" å svarar man inte då heller så skriver hon "jag går ner nu!!"
Å så blir man av mä henne!

Nu ska jag lägga mej i sängen å ladda för debatt imorrn!


Publiken säger
Postat av: Happa

Ja lycka till en massa.



Det här med mål är inte lätt alltså, men det går bara man har en stark vilja och tänker rätt.

Postat av: Kotteby

Jag testade ditt lilla experiment.

Och det var ju sjuuuuuukt svårt.



Jäklarns skit.

Nu kommer jag sitta med det på lektionerna.

Attans...



=)

2009-02-24 @ 03:20:43
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback