Seriöst alltså..

Nu har jag paus, den har varit rätt lång än så länge måste jag erkänna. Å längre kommer den bli. Snart ska jag se på hästar på tv, i like it!
Dä regnar här, dä här jävla vädret går mej på nerverna alltså. Först toksnöar dä, sen spöregn. Dä kan ju åtminstone hålla sej till en grej tycker man ju.
..men för all del..

Nästa vecka ska jag jobba lite. Dä blir bra mä några extra slantar i min väldigt knapra studentkassa, tyvärr märks dä ju inte förrän i april. Jag längtar dit.
Å jag längtar till fredag. Då sticker jag till Ullared. Jag å 3 damer till.
Jag börjar bli en jävel på å hänga i dom där trakterna.
Jag hinner knappt komma hem från Ullared innan jag ska dit igen.

Är dä förresten nån som vet om Harrys tänker öppna på fredag?
Dä vore väldigt skönt så dä blir lite ordning på helgerna igen!

Publiken säger
Postat av: Mickan

Haha, tack du tack du! Längesen jag kikade in här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback