Är ni nöjda nu?

Gomorron!

Jag ska snart åka till skolan. Eller, först ska jag till arbetsförmedlingen, sen ska jag sola å sen ska jag till skolan hade jag tänkt. Hänga i datasalen å skriva ut grejjer som jag måste läsa till på torsdag eller hur det nu var. Det är som sagt mycke man ska ha i huvvet.
Även att jag har köpt en kalender!

Imorrn ska jag även ta mej ur veckans osociala skal å umgås med bland annat mina grannar och massa annat folk. Det blir gött. Folk undrar vart jag har tagit vägen.
Jag är här, jag har bara inte varit aktiv. Så att säga.
Det måste faktiskt få va så oxå ibland!


Å på tal om nåt helt annat så värmer det i hjärtat när den här lilla krabaten
kommer å skriker "Änii Änii" så fort jag kommer!
Änii är jaaag! Å det kan jag ta! Det är så nära Elin man kan komma. Nästan!

Nå va tycks? Inga mä å  inga dä!
..men jag förstår fortfarande inte varför det skulle va mer fel än å skriva de å me..
Jag tar gärna en förklaaaring!

Publiken säger
Postat av: Emma

Det var som sjutton ;) Vad blir man då?

Eller vad det som du sa, chefposition i stöten? :D mohaha.. då kan jag komma och jobba där, för dig isf. En vettig chef :p

Postat av: Anonym

När blir det Tina-Elin paaaaarty då om man får fråga?

2009-01-16 @ 20:29:09
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken sötnöt!

2009-01-23 @ 13:12:03
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback