Blogg vs Plugg

Äntligen äntligen har jag börjat skriva på mitt historiaarbete. Vi fick reda på dä andra dagen i skolan..eller kanske tredje. På tisdag ska dä va inne. Å jag har börjat idag. Dä är så typiskt mej. Imorrn måste jag skriva klart dä för jag tänker då rakt inte göra dä i helgen. Dä värsta är att jag inte har boken jag borde.
Dä handlar om turismens historia alltså.
..jag har paus nu..man vill ju inte bränna ut sej lixom..

Många undrar va jag egentligen kommer bli när jag har pluggat klart. Svaret är rätt enkelt- jag kan typ bli vad jag vill inom turismen. Jag har värsta planen redan.
Utbildningen heter:
KY destinationsutveckling- turism

Så. Nu har ni lite mer koll på varför jag å bloggen inte är så tajjta längre.
Men dä blir bättre. Jag loovar!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback