Frågor å svar!

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

Ja, nu för tiden. Förr va jag skitarg för att jag inte kunde kallas nåt direkt.

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?

Min kanin Victor, han har bytt hem nu, tack å lov.
Å så Linus då, katten, han hugger hej vilt om dä inte passar han.

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?

Nej för då tror jag att jag hade fått heta Pär. Pär mä Ä.

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
Kogänget. Sjuuukt rolig film dä där!


5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?

Starta upp Word å skriva klart mitt arbete. Tungt.

6. Är du allergisk mot något?

Särskrivningar och ren mjölk.

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?

Nej. Jag har inte kommit så långt i mitt tänkande.

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Tyvärr disken. Jag måste skärpa mej.


9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Pingis. Skitlänge. Å nu har jag börjat igen på halvfart.

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Ja. Jag vet hur dä är å va pank. Då blir man glad om man hittar en tjugelapp i ficken!

11. Står du helst framför eller bakom kameran?

Beror på om jag festar eller inte. Då står jag tydligen mer än gärna framför.

12. Sjunger du i duschen?
Nej..Robban å Henke kan ju höra.. dom bor under å över mej.

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?

Njae..men man kan ju räkna clementin. Dä äter jag ibland.

14. Vilken sorts frukt åt du senast?
Äpple skulle jag tro. Knallgrönt och jättesurt.

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
Mhm. Dä har jag.


16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?

Mörkbrun eller svart!

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?
Hemma hos mamma eller pappa så jag slipper ordna mä den själv!


18. Brukar du handla på kredit?

Nej.

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
Hur många kommer som helst. Jag älskar Ullared faktiskt. Mycke bra ställe.

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Äta frukost å skriva arbete. Sen ska ja ringa Hotell Tylösand och Brasilienexperten.


Publiken säger
Postat av: skinnytoast

vaaaaa?! var har du köpt den?? vill med ha:D

Postat av: Lotta

Men lille Viktor som är världens gosigaste !!

Vi har aldrig haft en så snäll kanin innan, men det är klart han är ju gammal nu o orkar kanske inte jäklas längre !

2009-01-26 @ 23:40:47
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback