Markus!

Markus, dä är klart vi saknar dej!


Publiken säger
Postat av: Anonym

Hej Älin! Ja, den 31:e är det och jag tänkte bjuda Emma också. Vi tar förmodligen buss till Pumpen så slipper vi hålla på och tjata om skjuts och sånt... Dessutom kan ju bussresan bli rolig också. Hehe.

Postat av: MOA

Hejsan. Mitt namn är Moa och jag är fjorton år, jag skriver om mitt liv som fjorton åring, om min vardag och min skolas nedläggning.



Jag skriver också mycket om musik, filmer och böcker. Jag älskar bandet Simple Plan och tvserierna Desperate Housewifes, One tree hill och Andra Avenyn.



Skulle verkligen uppskatta om du ville följa mitt liv genom att läsa min blogg (;

Ha en bra dag! Bye

2009-01-23 @ 18:38:56
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback