Update såhär på onsdagkvällen!

Gokväll på er! Jag lever än men jag är mitt uppe i mitt plugg.
Just nu läser jag om Turismens Begreppsnyckel. Rätt uppenbara grejjer.

Snart är dä helg igen. Dä blir nice. Jag har lärt mej å uppskatta helgen igen. Innan jag började skolan hade jag ju lixom helg hela tiden typ. Dä va grejjer dä!
Men dä går bra. Jag längtar till min utlandspraktik nästa år. Iiih!

Jahaaa..va kan tänkas hända mer i mitt liv. Inte så mycke förutom att jag har ett inbokat träningspass på söndag. Ett gruppass alltså. Herrejösses, dä vill verkligen till att jag inte är bakis då eller nåt sånt trams. Å tur jag är ledig måndagen efter för jag befarar att jag knappt kommer kunna ta mej ur sängen!

Semestersvenskar på tv. Ser inte så tokigt ut!


Publiken säger
Postat av: Amanda

Haha ja visst. men om jag gör dt kommer ja bara överdriva o dt vill jag inte :P hi hi! tack för trevligt sällskap. Kom o hälsa på mig i Pelarne nu snart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback