Utmanad!

Okej.. jag har blivit utmanad av Emma. Ingen idé att jag länkar dit för ni kommer inte in i alla fall, om ni inte ber om lösenordet förstås.  Men dä är väl för mycke begärt kanske.
I alla fall ska jag skriva 8 grejjer om mej själv och mina ovanor eller vanor eller hur dä va.
Jag vet inte men dä känns som ni typ redan vet allt. Jag försööker!

1. Jag är hemligt kär i asiater! Yes I am.

2. Jag gråter till allt när jag har PMS. Dä är rätt jobbigt.
Senast va när Staffan Olsson sa nåt i time outen på handbollen. Dä va väl fint eller nåt.

3. Jag har ridit ner ett hånglade par en gång.
Min häst lekte cirkushäst på tävling å vägrade gå in på banan.
Hon backade å backade å backade å stegrade lite å backade lite till. Å vips.

4. Jag drar för mycke i mitt hår när dä är utsläppt. Hela hela tiden.
Dä blir flötigt jättefort då, speciellt om man käkar chips!

5. Jag har hatat klänning tills Maggan fyllde 50 år.
Där kom vändningen å nu är jag en klänningtjej ut i fingerspetsen!

6. Jag hinner inte klura på fler nu!
Jag ska hämta Malin om en halvtimma!

Jag utmanar
Jenny å Despina å SälenHännaaa å SälenÄmma

 

Publiken säger
Postat av: jenny

oh man ska försöka få igång tankeverksamheten såhär på kvällskvisten!

Postat av: Emma

Men Äliiin då, sånt här är ju skitsvårt!

Jag spm har noll fantasi osv. Jaja, vi får se om jag antar utmaningen ;)

2009-02-02 @ 19:59:26
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback