Bilder från tantelantas dag!

Jag har varit hos min mormor hela dagen. Jag å en massa annat folk, Hon fyller 80 år så dä har varit storkalas, så att säga. Folk kände inte igen den ena å inte den andra, men mej minsann kände dom igen..för "du är så lik din mor". Jotack, men jag vet ändå inte vem du äär!


Värdparet, mormor å morfar.
Råkade kapa av lite av hans huvve, men han har ju ändå ingen direkt frisyr.


Under dagens gång blir det ju lätt lite långtråkigt så vi kom på en tävling.
"Gissa armen" kallar vi den. Emmas? Ibbes? Min? Gerrys?
Rolig tävling, faktiskt.

Adam, Emma, Jag, Kusin-Therese, Lillebror Figge.
Mamma, Mormor, Morfar, Moster,
Calle å Ida
Ku Klux Kennmark!

Samma folk, fast med lite respektive. Och en neger.


Här sitter dom å diskuterar muskler i hopp om att ingen ser.
Men paparazzis like me ser allt!


Vi va ju tvugna å ta ett syskonkort. ♥


..å ett till!

Dä är ju roligt mä kalas. Men fruktansvärt skönt när dom är över!
Alla mormors syskon var där å sånt..7-8 stycken mä sina frugor å män!

Å mitt i allt kalasande skänker vi en tanke till farfar som ligger på sjukhus i Västervik å inte mår vidare bra! Keep up the good work! ♥

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback