Let the party begin!

Nu har jag jobbat mitt sista pass på festivalen. Så nu är det lixom bara börja partyt. Men först ska jag städa här hemma. Dä ska bo folk i min lägenhet när jag är borta, då måste dä va ordning å reda. Dä är perfekt mä inneboende som agerar kattvakt på köpet!
Vem som helst kan inte va kattvakt åt den här lilla damen. Krävs rutinerade människor. Å dä är dom. Jag har förklarat henne som "störd. men väldigt söt!"

Nej. Nu ska vi städa. Jag å Thåström!
..under tiden ska jag försöka peppa upp mej själv..


Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Oh yeah! Hoppas du får det riktigt roligt!

Postat av: Sofia

haha :D ska hälsa från mamma att om du inte längre vill ha katten så tar hon den, på riktigt! ;)

2009-07-12 @ 17:09:35
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback