Elin Söderling!

Jag spelade tennis igår. I typ två timmar.
Om jag får säga dä själv så va jag skitbra. I alla fall på backhandsidan.
..just like the pingisElin..

Såklart kom ju lite frustrationer ur mej när bollen ett tag vägrade gå över nät. Tur dä va Robban å jag som va på lag, han har ju tränat mej förr. Dä värsta jag vet är när dom säger "Kom igen Elin, dä är bra" NÄR dä inte går bra. Då blir jag förbannad igen å svär å lever.
Å till sist va jag så sur så jag inte ville va m mer.
Kan jag inte saker perfekt mä en gång så är dä lixom inte kul längre!

Nu ska jag te stugan å putsa fönster. Mä mej tar jag Little Adam!


Publiken säger
Postat av: tellux

Den bilden verkar rolig, finns det inte möjlighet för en större variant?

2009-06-23 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback