Gick åt pipsvängen, so to speak.

Jag har varit på jobbet. I en timma. Sen sa dom åt mej å gå hem. Jag svettades som en gnu av å bara stå i receptionen..kändes inte helt okej. Sen började jag få ont i huvvet å dä såg ut som jag skulle börja gråta tydligen. Dom gillade inte hur dä lät i min hals heller..jag är alltid lite hes på rösten tycker jag. Light-sjuk kallar jag mej, dom kallar mej sjuk. Dom skulle bara veta hur jag brukar va. Kul i alla fall att dom bryr sej om min hälsa, hemma ska man helst jobba även om man är döende. Å dä gör man oxå.
Men i alla fall är jag hemma nu. Å jag har på känn att dä är lika bra. Dä vattnas i munnen på mej..undra om jag ska spy, eller om dä bara är nåt febersyndrom! Time will tell!

Nu ska jag läsa vidare i den fantastiska boken!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback