Hultsfred 2009!

Dom första camparna har tydligen redan kommit till Hultan. Jag som bor i trakterna året om kan inte riktigt förstå hur dom kan välja å va där mer än en vecka innan. Men dä är ju en smaksak dä där. Själv har jag ju som bekant flytt för ett tag. Nu är Johan på jobbet å jag glider omkring här i huset.
Dä är stort, stort som fan. Å allt är väldigt flashigt..man förstår knappt hur man öppnar ett skåp (!). Däremot diskmaskinen har jag lyckats köra igång precis.
Snart ska jag slänga mej ute på gräsmattan å sola.
Jag å min bok "att utveckla turistdestinationer", blir knappt bättre.

Slänger in två bilder från skolan jag går på. RockCity, eller Campus Hultsfred.
Jag längtar till vi börjar igen faktiskt. Iiih!



Skönt häng!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback