I wanna go home!

Jag vill åka hem! Hem hem hem!
Jag ska inte jobba imorrn..jag ringde just till mitt jobb å försökte kraxa fram att jag nog inte kan komma imorrn. Å som jag misstänkte förbjöd hon mej i stort sätt å komma. Jag måste försöka bli frisk på nåt jävla sätt.
Och få tebax min röst, dä är nog prioritet 1 just nu!
Dä innebär att jag har 2,5 dagar ledigt.
En tripp till småland skulle alltså va möjlig.

Mamma, vill du ha hem mej så kan du väl höra av dej?
Jag är jättesjuk å jag behöver pysslas om!



Jag va ute här igår, mä Andreas å Sandra bland annat. Dom har kommit å bli mina partyvänner i den här stan. Perfekt. Vi va på sjökanten, en jävla massa folk på ett litet ställe. Rätt mysigt, å rätt trångt, å rätt lite toaletter. Typ.

Å hörrni, jag undrar fortfarande vem som vill komma te mej nästa helg. Jag är helledig! Slutar vid tre på fredag..sen kan partyt börja å hålla på till på söndag!
Jejja har anmält sej redan, hoppas dä löser sej bara!
Vore helt fantastiskt!

Publiken säger
Postat av: kristin

du vet att ja oxå vill komma, jävla pengar BOMBA!!!

Postat av: Dejvid

Jag kommer och du flyr, inte vidare snällt!

2009-06-10 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback