Jahaja!

Idag har jag hängt lite mä min mormor. Hon har varit å klippt sej å jag fick va privatchauffören. Hon är jättnöjd att hon kan ta ut pengar själv.

Jag: Klarar du d eller ska jag hänga mä?
Mormor: Nähäj, jag klareret, du ska vete hur duktig jag har blivit.
..å fort går det oxå, förut kunne jag stå å trycke i evigheter.

Ja, dä där mä å ta ut pengar kan va lite klurigt. Tur hon lär sig vid 80års ålder!

Under tiden hon klippte sej våldgästade jag Milan. Tids nog så kommer nog han å jag slå ihjäl varandra. Vi beter oss som syskon ungefär.
Imorrn åker han till skåneland igen. Skönt!


Såhär ser dä ut på min balkong när vi har grannehäng.
Fast, här hade ju dom gått hem å lämnat mej å lilla Signe i sticket.
Jag har en skitstor balkong 5*2 meter. I love it!



Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback