Jisses!

Dä är rätt sjukt att dom barnen jag hade på barngympa när dom typ  va 3-4 år åker på skolresa idag, dä betyder att dom har slutat sexan. Fy tusan va åren går.
Nu skulle dom inte uppskatta kom alla mina kycklingar längre.

Idag kanske jag åker hem till Småland igen. Dä håller lixom inte dä här. Jag får föra en extra vecka i augusti istället å hoppas på bättre hälsa.

Jag har inget jobb heller tydligen. Jag har helt enkelt ett jävligt långt sommarlov! Jag kommer klättra på väggarna. På sommarn brukar jag jobba så mycke så jag får näsblod flera gånger om dagen. Nu ska jag va ledig hela sommarn förutom 9 dagar i juli. Sinnessjukt.
Jag vet inte hur man gör när man är ledig på sommarn!


 




Publiken säger
Postat av: Lotta

Hahaha,nä det var ett tag sen dom var så små men tiden har gått fort. Jag kommer ju ihåg er när ni gick i 2-an o jag praktiserade där. Känns inte så långt borta det heller !!

Så skönt att vara ledig men kanske inte skönt att vara utan en riktig lön =(

Du hitter nog på nå't ska du se !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback