Kära Kära Harrys

Igår va jag på Harrys..dä va skönt å va tebax efter en tids uppehåll. Gratis å allt, dagen till ära. Dä hände rätt mycke tokigt där egentligen. Jag å Jejja bevisade bland annat att vi visst vågade hångla."Lite tandkrock, men annars va dä bra".
Milan va mä, Curly va mä, Robban va mä, Millan va mä å jaaag!

Dä råkade va efterfest här hemma i mina kvarter när vi kom hem oxå, sånt gillar jag. Å Robban va skitrolig när han inte kunde stå på benen å rullade ner på parkeringen å ramlade in i precis allt å alla. Jag har dä på film, men om jag lägger ut dä här riskerar jag nog å dö!

Snart är dä midsommar, jag vet fortfarande inte vad jag ska göra.
Dä börjar ju lixom dra ihop sej!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback