Lite onödigt sådär.

Idag har jag float ved, eller "floe ve" som vi säger här.
Inte vilken ved som helst heller, Emmas ved. Dom korta va Emma-ved å dom långa skulle te Håkan å mammas. Jag har ju lite taskigt mä tålamod så jag blev förbannad på min egen hög å hjälpte till i den andra till slut istället.
Dä tog på krafterna dä där, å brun blev jag.
Sen fick jag för mej att mamma å jag skulle gå hem, and so we did. Dä tog 1 timma å en kvart typ. Lite lagom sådär.

Ikväll ska jag iväg på fotboll i Hjältevad. Spännande.

Imorrn ska jag mä mormor till frissan. Oxå spännande. Sen måste jag nog åka till Vimmerby å handla. Å sen tvätta. Å gå på systemet, hur dä än behagar bli i helgen så måste jag ju ladda upp i alla fall.

Jag måste aktivera mej hela tiden såhär på sommarlovet.
Annars blir jag spritt språngande tokig!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback