Lost in Stockholmo!

Igår va vi ute på Ekerö, skitnice! Känns som att jag skulle kunna tänka mej å bo där! Nära till sjön, rätt långt från stan. Perfekt. Idag blir min största utmaning å försöka ta mej till Ica. Tror jag ska gå snart faktiskt, så jag kan köpa en alla tiders frukost. Till lunch ska jag käka blodpudding.

Jag har gjort mitt yttersta för att vi ska på Allsång på Skansen ikväll. Jag tror tyvärr inte jag lyckas nåt vidare..han har "glömt väskan på Ekerö så vi måste åka dit å hämta den" Vafan.
Allsång vs Väska. Lätt val!

Jag slipper förmodligen åka hem själv oxå. Sofia ska kanske åka mä mej, hon ska festivala. Perfekt. Då kan vi smida festivalplaner, å utse årets festivallåt.

Nu - Ica. Jag återkommer. Förhoppningsvis!

Publiken säger
Postat av: Helena

I vote for Allsång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback