Mitt smultronställe!

Adam å jag va ju som bekant i stugan igår. Jag putsade fönster å han lekte mä mormor under tiden. Mitt första dopp blev inte av, dä gick till knäna, sen vände jag igen.
Vi matade till å mä fåglar. Jag va skitnära dom. Tills mormor sa:
"Ja förut va di här uppe när jag satt å solde, jag fick dra upp
 föttera så di inte skulle nagge mej i tåra"

Inget fågelkräk naggar mej i tårna!

Kör ett bildrace från mitt absoluta favoritställe!

Såhär ser dä ut när man tar kort från dörröppningen. Typ.


..å såhär ser dä ut nerifrån å upp!

Här matar Adam "ankarna" som han sa.
Dä här är ju även våran eminenta sandstrand. Lliten, men behaglig.


Här ligger jag jävligt bra!

..å här sitter han bra!

En liten glimt from inside!

Här bor jag helst på sommarn. Nu ska jag ut å cykla, hänga tvätt, å sen bär dä av dit igen. Jag gillar sommarlov, å jag älskar vädret just nu!

Publiken säger
Postat av: Sofia

alltså... vi HAR ju liksom varit svägerskor, då borde väl arvsrätten gälla mig också, lite i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback