Nummer 26 i kön!

Jag tänkte va rätt smart idag, jag planerade å va på systemet precis när dom öppnade så jag skulle slippa trängas. Folk är tydligen lika smart som mej å hade tänkt likadant.
Men dä rasslade till å vips va jag framme.
Signe är hos Emma å mat är inköpt. Viktigast är såklart mjukosten.
För nu ska här budgetlevas. Mackor å mjukost en hel helg.
Å lite korvbröd kanske..å ett å annat pära å nån jordgubbe!

Igår kom vi på den briljanta idén att vi åker till Lysekil. Vi bestämde oss nästan till å mä. Men sen vips dök ett erbjudande om gratis boende på Öland upp.
Å ja, dä tar man!

Johan ska till Öland, allas vår Johan i klassen. Vi hade messkontakt igår å styr upp en träff imorrnkväll. En månad klarade vi oss utan varann.
Ett hejdundrandes möte!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback