Öland 2009 - sista delen!

Dä där va inte alls allt jag hade å bjuda på faktiskt. Jag har så jävla mycke mer egentligen. Man får välja sina ord. Jag å Curly har haft en helt galen helg faktiskt.
Jag tror jag kör på bilder i stället. Finns inte ord för dä!


Jesus har varit mä oss hela helgen.
Lika tusan va dä en som blev mördad på stranden. HELT SJUKT ONÖDIGT!

 
Vi har tagit lite romantiska bilder på oss själva vid havet!
Oh la la!


Vi har hängt mä våra grannar, Kajsa å Linn


Å mä våra andra grannar från Växjö!

 
Å den här mannen, Chip-Chop. som jag kallar han.  Han trodde att han bodde i pinglan ibland. Han tog sina friheter å sov på oss. Jag krävde kinamat för besväret.
Men jag fick ingen! Han är tatuerare, inte ens en sån fick vi.
Han va rik, som ni ser. 6 femhundralappar å 42 hundralappar.
Allt jag å Curly fick va en duschfemma!

Här har vi grannarna till vänster..mä den rosa stereon!


Å så träffade vi lite kändisar from hooome. Percy å Robban.
Gitarrfest på stranden är very very nice!


Å mats hängde gärna i taket. Jag hade jättesvårt å förstå mej på den här bilden när jag vaknade..jag vände å vred på kameran till jag kom på att han hängde upp å ner.


Vi letade upp ett eget kisställe i skogen. Men vi lyckades bara hitta dit en gång.


Johan har sovit mä mej i bilen eftersom vissa har behagat flytta hemifrån på nätterna. LyxCurly! Å inte kunde jag sova själv lixom. Han betalade för å bo i stuga, men han fick ligga dubbelvikt i en liten skitbil istället. Bra skit.

Tvä nätter klarade jag i bilen. Sista dagen åkte vi till Borgholm å gick ut på en pub där å hängde hos Bacon. Då fick jag sova i en soffa, dä va jävligt skönt faktiskt!

Jag behövde inte sova själv där heller. Jag fick mysa mä kissen.
Han va skitcool, men blev rätt förbannad ibland.


Dom här små odjuren sov oxå där jag sov.

Tack å lov att dom  inte rymde!
Å Bacon, taaack för soffplatsen. Guld värt när man har en rygg som nästan går av
efter två nätter i bilen!



Dä va dä. Fantastiskt roligt som sagt. Dä händer så mycke kul.

VI har gått på bajjamajor, byggt partytält åt folk som inte fattade, hängt på stranden, endast spenderat pengar på en pizza (!), sovit i gräset, jag har haft ont i fingret..jätteont.

Å ja, nu ska jag sluta innan dä här blir tidernas längsta jäkla blogginlägg!

"Ah, akta, mina pattar hoppar ur led!"


Publiken säger
Postat av: kristin

HAHAHA ja fan så kul vi har haft, vem gör inte Öland hel om inte vi:P! åp de där mä fingret elin du måste träne mer;)! chip chop

Postat av: MejSjälv

Hahaha..ja men vafan va jag va gnällig över dä där fingret! Men dä gjorde faktiskt skitont..å du SÅG hur svullet dä vaaa! Fingret gör ont, tuttar hoppar ur led å allt går åt skogen. Tur jag är Pippi Långstrump! chip chop!

2009-06-21 @ 21:23:02
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: kristin

haha jo de e klart de, jävla tur de! å att du har chip chop sällskap oxå:D!

2009-06-21 @ 21:42:08
URL: http://kristinlurig.blogg.se/
Postat av: MejSjälv

Haha jaaa..men vafan..han fattade nog inte riktigt att han inte hade där å göra. Hade vi fått mat hade han kunnat få sova i bagagen! HAHA. Objudna gäster är icke välkomna i FP!

2009-06-21 @ 21:45:02
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback